fidel

שיווק רופאים וציוד רפואי

צור קשר

מסר אישי מאבירם פידל

שיווק רופאים וציוד רפואי

מאז שנת 2001 היה תחום השיווק הרפואי ושיווק הרופאים והמרפאות בלב העשייה של החברה שהיא חלוצת התחום בישראל.

בימים בהם היה כל תחום השיווק הדיגיטלי בחיתוליו בארץ ובעולם, חקרה החברה את האפשרויות האתיות והרגולטוריות המתאימות לפרסום שירותים וטיפולים רפואיים ופרצה את הדרך לעשרות חברות שבאו בעקבותיה וחיקו את שיטותיה.

מתודות העבודה של החברה בפרסום בגוגל בחיפוש, ברשת התוכן וביוטיוב, שאפשרו ללקוחותיה גידול בסקיילינג חסר תקדים של עד אלפי פניות ייחודיות ללקוח מדי חודש לאורך שנים, לצד חלוציות בפרסום בפייסבוק ולאחר מכן באינסטגרם החל ממבנה הפוסטים, תוכנם, צורת קידומם ועוד, הפכו לסטנדרט הזהב בתעשייה שהלכה וגדלה נדבך אחר נדבך. מהרשתות החברתיות לפרסום בתוכן באמצעות פלטפורמות שיווק תוכן (אאוטבריין וטאבולה), משם לפרסום הפרוגרמטי שמעטים בתחום יודעים כיצד להפעילו גם בתקציבים נמוכים יחסית – כך שלאורך כל השנים יתרונה של החברה נמשך וגדל.

תחומים התמחות החברה הרפואיים, בהם צברה ניסיון עשיר הם רבים ומגוונים וכוללים את הבאים:

>> תיירות רפואית (הפרייה חוץ גופית, טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים, טיפולי שיניים מורכבים), עבודה אינטנסיבית מול בתי חולים פרטיים וקליניקות פרטיות גדולות בישראל, בטורקיה, אוקראינה, דרום אפריקה, פולין, הונגריה, מקסיקו וקוסטה ריקה.

>> רפואה פלסטית ואסתטיקה רפואית בישראל, מול רשתות אסתטיקה ופלסטיקה מובילות ומעל מאה קליניקות פרטיות בכל אזורי הארץ, בעבודה בלעדית ייחודית וליווי שוטף. ניסיון מוכח בהגדלת מכירות במאות אחוזים תוך שנה עד שנתיים ומובילות בלתי מעורערת בתחום.

>> תחומים נוספים: רפואת עיניים, אורטופדיה, גינקולוגיה ונוספים, צברה החברה ניסיון מוחשי ומשמעותי מהשטח וסייעה לקליניקות מתקדמות לפרוץ גבולות ולעבור תחזיות עסקיות אופטימיות פעם אחר פעם במשך שנים תוך ליווי וייעוץ שיווקי שוטפים.

אם אתם רופאים בתחילת הדרך או בעלי רשת מרפאות פרטית מצליחה שלא מוכנים להסתפק בתוצאות הנוכחיות ומחפשים שותפים אמיתיים ורציניים לדרך, אל תסתפקו על פחות מהליווי והייעוץ השוטפים של החברה, הניתנים ע”י אבירם פידל אישית, עם התחייבות לבחינת כל הדרכים לפריצת דרך אמיתית ומשמעותית.

 
המומחים לשיווק רפואי B2B

בעוד שניהול מערכי שיווק דיגיטליים של רופאים ומרפאות מול קהל מטופלים סופי (המונה עשרות או מאות אלפי מטופלים פוטנציאליים) דורש מומחיות רבה, הרי שניהול מערכים כאלו עבור חברות שיווק הפועלות במודל של B2B ומוכרות ציוד וחומרים רפואיים אל מול קהל של רופאים המונה אלפי לקוחות פוטנציאליים בלבד, דורש מקצועיות רבה עוד יותר. גם בפן זה של שיווק דיגיטלי רפואי, רכשה חברתנו מובילות ללא תחרות וללא עוררין עוד מתחילת שנות האלפיים המוקדמות, הרבה מאוד זמן לפני כל גורם מקצועי מתחרה הפעיל כיום בשוק בישראל. חברות כגון: נוירווויז’ן, אפוסתרפיה, מדיטרק, אנדימד, מדיקל נובה, אלפאמדיקס ורבות נוספות, התייעצו ומתייעצות עם החברה תוך ליווי שיווקי שוטף, לרבות הקמת המערכים לשיווק דיגיטלי וניהולם הלכה למעשה ונהנות ממאגר ידע וניסיון עשירים במיוחד. 

אם גם אתם ניצבים מול סוגיות עסקיות ו/או שיווקיות עם המוצרים הרפואיים שלכם וזקוקים לייעוץ שיווקי הכולל גם תוצאת בפועל והתחייבות להגדלת השורה התחתונה בעסק שלכם, אל תהססו לפנות אלינו ולקבל את הטוב ביותר.
 
Scroll to top