fidel

ליווי בניית אתר / פורטל

צור קשר

מסר אישי מאבירם פידל

ליווי בניית אתר / פורטל

ליווי לבניית אתר ממיר יותר – הסיפור של אתר ONE.CO.IL

אנו בפידל אינטרנט מרקטינג מתמחים בתכנון ובנייה של אתרי אינטרנט ממירים מאז המאה הקודמת. הסיפור הבא ימחיש למה בדיוק אנחנו מתכוונים:באביב 1999 פנו אל אבירם פידל שני יזמים צעירים, בבקשה לקבלת סיוע באסטרטגיה, אפיון מחדש ומיתוג של אתר ספורט קטן בתמורה לאחזקות באתר. השניים, אודי מילנר וגיל מנקין, יוצאי ממר”ם ללא כל ניסיון קודם בשיווק ומיתוג, הפעילו אתר קטן בשם הדקה ה-91 שהיה אתר לוויין לתכנית הכדורגל של יורם ארבל ששודרה מדי מוצ”ש תחת אותו שם בשידורי קשת.

ליווי אסטרטגי ושיווקי
היו אלה ימי ראשית האינטרנט המסחרי בארץ ובעולם ופידל הביא עימו אל השולחן ניסיון עשיר בפרסום ושיווק מול מיטב החברות במשק הישראלי, פלוס אהבה עזה לתחום האינטרנט שזה עתה נולד. התוצאות לא אחרו לבוא. מקץ מספר חודשי עבודה מאומצת, תוך לימוד לעומק של אתרי הספורט האמריקאים המצליחים בעולם ובעיקר ESPN עלה לאוויר אתר  ONE.CO.IL  אתר שהיה סיפור הצלחה אדיר כבר מהרגע הראשון. האתר החדש לא נשא כל קווי דמיון לאתר הישן בעל המראה וחוויית הגלישה החובבניים שהיו קיימים לפני עבודת פידל.

ראשית, פידל לקח לידיו את ניהול תהליך המיתוג, איתר ורכש את הדומיין ONE.CO.IL ויצר באמצעות המעצב יוחנן סיסקינדוביץ’ את הלוגו הכולל את הספרה 1 כשהיא מוטבעת באות הראשונה “O” במילה ONE – לוגו שנמצא עדיין בשימוש האתר, יותר מ-13 שנים לאחר השקת האתר. שנית, מבחינה אסטרטגית כיוון פידל את האתר לעבודה בשני ממדים: הראשון חדשותי מגזיני, השני חברתי/רכילותי המהווה עד היום מוקד משיכה מרכזי לגולשים, לצד ידיעות הספורט המתבקשות.

ליווי שמביא תוצאות
מאז השקתו מהווה אתר ONE.CO.IL אתר הספורט המוביל בישראל המרכז אליו תנועה יומית של כ-177,063 גולשים מדי יום וכ-542,183 גולשים מדי חודש. השאלה היא איך עושים את זה? האם כל אתר יכול להגיע לתוצאות כאלה?  צרו קשר עכשיו ותגלו
 
הסיפור של פורטל הרכב “GEAR.CO.IL”
סיפורו של פורטל הרכב המוביל GEAR.CO.IL דומה מאוד לסיפורו של אתר ONE. גם כאן הגיעו שני יזמים ללא ניסיון שיווקי לחברתנו וזכו לליווי אסטרטגי ושיווקי שכלל מיתוג, שם, סיסמה ועיצוב שפה תקשורתית כוללת, קביעת הירארכיות ואפיון הפורטל, הוספת שירותי ערך נלווים כגון מדור מבצעי רכב המעדכן את חברי האתר המייל על מבצעים חדשים בשוק, כתיבה של תכני האתר ותהליך ליווי שארך למעלה משנה ומתנהל לסירוגין עד היום.
 
מה הסיפור של האתר שלכם?
בעקבות השותפות בבניית ONE.CO.IL הגיעו אל פידל חברות ועסקים רבים שביקשו ליהנות ממטרייה של שירותים הכוללת  אסטרטגיה, אפיון, ליווי שיווקי, מיתוג, כתיבה שיווקית וקופירייטינג.

המטרה של כולם הייתה זהה: בניית אתר ממיר יותר. אתר המושך אליו מתעניינים רלוונטיים ומספק עבורם חוויה מושלמת המגיעה אל שיאה בנאמנות לאתר וחזרה אליו או ביצוע פעולה קונקרטית מצד הגולש: רכישה, הרשמה, השארת פרטים וכיו”ב. אם גם אתם עומדים לפני בניית אתר מורכב ומעוניינים בליווי מקצועי לאורך כל שלבי התכנון והביצוע, הגעתם למקום הנכון.

בין אם מדובר באתר המציע שירות חדשני, באתר אינדקס, בפורטל, או אפילו באתר תדמיתי, חברתנו מציעה שילוב של ידע שיווקי מעמיק, הן קלאסי והן אינטרנטי, שנצבר לאורך כמעט שני עשורים של עיסוק בתחום. העבודה על אתר GEAR.CO.IL, ONE.CO.IL ומאות אתרים נוספים לימדה את פידל רבות אודות הדרך לבניית אתר ממיר יותר, מושך יותר, מוכר יותר ואהוב יותר. עכשיו תורכם ליהנות מכל הידע הזה. ליצירת קשר הקלק

  • Scroll to top