fidel

ניהול שיווק באאוטסורסינג

צור קשר

מסר אישי מאבירם פידל

ניהול שיווק באאוטסורסינג

מי צריך ניהול שיווק באאוטסורסינג?

מהפכת האינטרנט הנגישה את אמצעי המדיה ואפשרה לכל בעל עסק לפנות לקהל צרכנים רחב באופן מיידי. הדוגמאות הנפוצות ביותר הן פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, רכש מדיה ברשתות שותפים וכיו”ב. בתוך זמן קצר, מבלי שהתכוונו לכך, הפכו בעלי עסקים רבים הפועלים בתחומים שבעבר לא נשענו על פרסום ושיווק במדיה למשווקים בעל כורחם המתחרים בזירה תחרותית במיוחד. קחו למשל את חברת “השביל הירוק” (www.green-way.co.il), חברה קבלנית לפיתוח נוף היוצרת פתרונות תשתית מתוחכמים עבור עיריות וחברות דוגמת “דרך ארץ” מפעילת כביש האגרה מספר 6.

חברה מהסקטור הזה אינה מפרסמת באמצעי מדיה המונית (טלוויזיה, רדיו, עיתונות), וזוכה על פי רוב בלקוחות חדשים באמצעות פניה למכרזים, שיווק מפה לאוזן ועריכת כנסים מקצועיים או נתינת חסות להם. ברם אולם, עם הפיכתו של האינטרנט לכלי מרכזי לקבלת אינפורמציה עבור הציבור הרחב, לרבות מנהלים וקובעי דעות רבים, חברה כדוגמת השביל הירוק החותרת למובילות, לא יכולה שלא להיות שחקן מרכזי גם בזירה המקוונת. במהלך עבודה של כשנתיים ליווינו את החברה בכל צעד שיווקי שנקטה, אונליין ואוף-ליין וסייענו לה:

  • למתג את עצמה כחברה המספקת “פתרונות ירוקים חכמים” ולא פתרונות פיתוח נוף.
  • למצב עצמה כחברה מובילה וחדשנית באמצעות יצירת מגוון חומרי שיווק ומיתוג, אתר אינטרנט, סרט תדמית מרשים, מצגות, חומרי פרינט (פולדרים, ברושורים ועוד), כרטיסי ביקור דיגיטליים ועוד.

פעילות הליווי השיווקי האינטנסיבית וניהול השיווק באאוטסורסינג עבור החברה, פעילות שכללה חסויות בכנסים ואירועים כלכליים, דוגמת ועידת סייעו לחברה לגייס הון ולצמוח באופן משמעותי: (http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000354047). ליווי חברת השביל הירוק נעשה על בסיס יום-יומי מול מנכ”ל החברה מר הראל גולסט וכלל סל שלם של שירותים:

  • ייעוץ אסטרטגי
  • ייעוץ שיווקי
  • הפקה בפועל של חומרי שיווק כמפורט לעיל
  • הקמה וניהול של קמפיינים פרסומיים
  • תיאום וניהול חסויות מול מנהלי כנסים

אם גם אתם זקוקים לניהול שיווק וייעוץ שיווקי באאוטסורסינג, זה יהיה רעיון טוב אם תפנו אלינו בדיוק עכשיו. צרו קשר ושמעו על מגוון הפתרונות שלנו למיקור חוץ של מאמצי השיווק של החברה שלכם.

 ניהול שיווקי שיוצר מכירות

דוגמה נוספת לליווי שיווקי מקיר לקיר מהווה עבודתנו מול חברת מדי-קל, חברה למימוש זכויות רפואיות שבין בעליה מר יצחק קאול (לשעבר מנכ”ל בזק, קופ”ח מכבי ורשות הדואר). לאחר תקופה של פעילות שיווקית משמעותית מול חברה מובילה אחרת בתחום מימוש הזכויות הרפואיות קיבלה חברתנו הצעה ממספר מנהלים בולטים בתחום להצטרף כזרוע השיווקית להקמת חברה חדשה בתחום זה. בתוך פחות מ-3 שבועות של פעילות שיווקית והפקתית אינטנסיבית יצרנו את:

  1. שם המותג “מדי-קל”
  2. את המוטו האסטרטגי המוביל: “קל לממש זכויות רפואיות”
  3. אתר הבית לחברה, בעלות מינימלית ומקסימום נוכחות
  4. את המוטו המניע לפעולה: “תנו צלצול נתחיל בטיפול”
  5. קמפיין גיוס הלידים הגדול ביותר שבוצע בארץ בתחום זה שהשיג מעל 3,000 לידים בחודש

מקץ שנת הפעילות הראשונה של החברה, תוך הישענותה על חברתנו כגורם השיווק המוביל הבלעדי באאוטסורסינג, הגיעה חברה למחזור מכירות של מעל ל-10 מיליון ₪ וצמחה בגודלה מ-2 ל-25 מועסקים קבועים. עבודתנו עם חברת מדי-קל מייצגת נאמנה את יכולתנו לסייע לחברות ועסקים לגדול באופן אקטיבי ולא תדמיתי בלבד, תוך בחירת מהלכי שיווק חכמים המתאימים לחברה בשלבי צמיחה ומסייעים לה לגדול באופן שקול ומדוד. פגישות עבודה שבועיות עם מנכ”ל החברה וצוות הניהול הבכיר שלה מעניקים גיבוי שיווקי מהרמה הגבוהה ביותר, גיבוי המבוסס על ניסיון במאות מהלכי שיווק בשטח ולא על תיאוריות אקדמיות בלבד.

להלן חברות נוספות שזכו לייעוץ שיווקי באמצעותנו:

1. אסותא אסתטיקה
2. טאפרוור ישראל
3. עיר דוד / עמותת אלע”ד https://www.cityofdavid.org.il/
4. עמותת סוכרת הנעורים בישראל (פרו בונו) https://jdrf.org.il/
6. הרמב”ם היומי https://yad14.co.il/
8. JINEMED HOSPITAL, איסטנבול, טורקיה
9. נטורזה ירקות ופירות
10. יקב תניא

ורבים רבים נוספים…

אם גם אתם זקוקים לניהול שיווק וייעוץ שיווקי באאוטסורסינג, זה יהיה רעיון טוב אם תפנו אלינו בדיוק עכשיו. צרו קשר ושמעו על מגוון הפתרונות שלנו למיקור חוץ של מאמצי השיווק של החברה שלכם.

ניהול השיווק על ידי איש פרסום ושיווק ניסיוננו העשיר מול מאות לקוחות, הן בצד השיווקי אסטרטגי והן בצד הפרסומי הפקתי, מלמד כי גם חברות שקיימת אצלן יכולת שיווקית IN-HOUSE עשויות לשאוב תועלת רבה מעבודה מול חברתנו ומול אבירם פידל ישירות, בין השאר באמצעות:

  • מפגשי סיעור מוחין (BRAIN STORMING) לגיבוש מבצעים, מוצרים חדשים והצעות חדשות ללקוח.
  • פיקוח וביקורת על מהלכי פרסום ושיווק מרמת האסטרטגיה ועד החשיבה הקריאטיבית ובחירת אמצעי הביצוע בפועל.
  • התאמת המוצרים או השירותים הנמכרים לשיווק במדיום האינטרנטי תוך יצירת פתרונות מתאימים וייחודיים לכל לקוח ולקוח (במקום הצעת “פתרונות מדף” תבניתיים).
  • ניהול וביצוע בפועל של מהלכי שיווק אונליין ברמות הגבוהות ביותר ובתחומים התחרותיים ביותר (דייטינג, פורקס, גיימינג), לרבות קידום אורגני, ניהול קמפיינים בגוגל ובפייסבוק ורכש מדיה באתרים ורשתות מתמחות.
  • במידת הצורך, יצירת קופירייטינג “משנה משחק” בעברית ובאנגלית עבור מוצרים או שירותים המעוניינים בהשגת מובילות ויתרון איכותי בשוק (מקרה לדוגמה: קליה אלאקונומיקה).

לקבלת פרטים נוספים אודות ליווי שיווקי מקצועי אנא חייגו אלינו או צרו קשר באמצעות המייל ונשמח לסייע לכם להשיג את התוצאות הרצויות, באחריות.

  • Scroll to top