• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

שיווק ופרסום

פרסום ושיווק באינטרנט: מהי גישת הציבור? ציבור בעלי העסקים בישראל מתחלק, בדומה לגופים רבים בישראל, לשלושה חלקים: הרוב הגדול שעוד ממשיך לגדול ולרבות, לא טומן ידו בצלחת רוחץ ידיו היטב במה שהפך כבר מזמן לכלי הכרחי לשמירת המחזור והגדלתו, הגדלת נפח הפעילות, התרחבות ללקוחות חדשים, והגדלת הרווחים בכלל. אולם משני צידיו של הזרם המרכזי, בו כאמור רוחצים רבים, בוחרים שני סוגי קהלים 'לשבת על הגדר' ולהשאר מחוץ לחגיגת הרווחים.

פרסום ושיווק באינטרנט: מי מחוץ למשחק?

בגדה האחת 'יושבים על הגדר' בעלי ובעלות עסקים שמתעלמים לחלוטין מעצם קיום הספירה הדיגיטלית. לתפיסת עולמם אין כל צורך בהשקעה בפרסום בכלל, או לחילופין הם לא נותנים כל אמון בערוץ הפרסום והשיווק הטמון באינטרנט.

בין אם מתוך חשש ובין אם מתוך בורות בלבד, בעלי עסקים אלו מעדיפים לסמוך יותר על מדיות ישנות, כגון חלוקת פליירים, פרסום מפה לאוזן דרך לקוחות, ואפילו פרסום אקטיבי במדיה הותיקה כגון עיתונים, עלוני פרסום חדשותיים, פרסום בטלויזיה וברדיו, וכדומה.  הבעיה עם הערכה זו היא שלרוב היא ניתנת על ידי בעלי עסקים שהתנגדותם היא כאמור בחשבון אחרון ביטוי לפחד משינוי, המעדיפים לקפוא על השמרים, ומסתכנים בכך באיבוד נתחי שוק והעסק כולו.

האמת לאמיתה היא שרק מתי מעט שווקים כיום אמנם לא נזקקים כלל לנושא שיווק ופרסום רשתי, ומעטים עוד יותר מהם יוכלו להמשיך כך בשנים הקרובות. הרוב המכריע של העסקים כבר כיום מבין שמה שנאמר בעבר בססמת דפי זהב נכון כיום על פרסום ושיווק באינטרנט: אם אתה לא שם – אתה לא קיים.

שיווק ופרסום: עוד על מתי המעט שעוד נותרו בחוץ, והעזרה שניתן להגיש להם

הקהל השני בגדה השניה כבר מודע ליתרונות העצומים ולהכרחיות הבלתי מתפשרת שבהצטרפות, אולם עדין בוחר מתוך אותם חשש ודאגה להשאר מחוץ למשחק. בין אם מדובר בקידום אורגני ובין אם בקידום דרך ה ADWORDS, בין בשימוש בלידים ובין אם במיתוג מחודש ושימוש מושכל בפלטפורמות האינטרנט והרשתות החברתיות, או בשילוב מושכל של שיווק ויראלי ברשת יחד עם המדיה הוותיקה.

פידל אינטרנט & מרקטינג מתמחה בתחום שיווק ופרסום הכולל הענקת סל שרותים מוכווני תוצאה: הדרך הבטוחה להבטיח הישגים היא בבקרה למספר לקוחות נבחרים אקסלוסיביים, ולווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך, מטעם כתובת אחת ברורה, איש מקצוע אחד שייבחר בתחילת הדרך, focal point שיהלום ל'אני מאמין' של הלקוח, לצרכיו ולרצונותיו. החברה תוביל את הלקוח ביעוץ וליווי, רעיונאות וקונספט לקמפיינים, אפיון וליווי אתרים, מיתוג, וכן בעוד סל רחב של כלים ושירותים.

החברה מתמחה כשני עשורים בהובלה ובליווי קמפיינים שהזניקו מותגים, חברות ועסקים, אל עבר הצלחה ושגשוג לאורך זמן - על כן אל תמתינו, צרו קשר כעת והצטרפו אל אותם הלקוחות - המצומצם אך האיכותי - שזכו להצלחה.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image