• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

שיווק דיגיטלי

הסביבה המיידית היומיומית שלנו כבר מזמן הפכה לשדה קרב מדמם בין מותגים, מוצרים, לקוחות, לוגואים, סלוגנים, סטיקרים, פוסטרים, וכדומה. אנו חושבים שאנו מודעים לפרסומות בעיקר כשאנו עושים שימוש מכוון בסביבת מדיה מנותקת מן המציאות. היחידות כמעט שזוכות ליחס אוהד, מלבד המוצלחות שבהן שגם מגיעות בתזמון ובהקשר הנכון, הן הפרסומות לפני הסרט, שרבים מקפידים לראות גם כשכבר אין הבדל בינן לאלו שבבית, מלבד הטריילרים לסרטים החדשים.

אולם לשאר הפרסום אליו אנו מודעים אין אנו סובלניים כל כך: בסביבת המדיה הויזואלית של הטלוויזיה, אנו מודעים ולא סבלניים כלל ועיקר לפרסומות, המגיעות בממוצע כל שמונה עד שתים עשרה דקות בשעות השיא, פרסומות בהן עושים המפרסמים הכל כולל להגביר את הווליום בכדי לתפוס את תשומת לבנו - ולריק, קל וחומר הבנארים ושאר המזנקים על מסך המחשב בגלישה, המעוררים בנו רתיעה כלפי המוצר והמפרסם.

שיווק דיגיטלי כאמצעי הגעה ללקוח

אנו חיים בפרסומות, לא רק באיי הצריכה המבודדים של העיתונות, הטלויזיה, והגלישה - הסביבה הפיזית של כולנו מציפה אותנו בשלטי פרסום בשלל נושאים. על פי מומחים שונים, אנו מותקפים במהלך חיינו בכאלפיים מסרים שיווקים מדי יום – והתוצאה המיידית היא שאנו הופכים בסופו של יום לאטומים חלוטין לכל מסר.

הסביבה התקשורתית החדשה דורשת גישה חדשה: אחת הדרכים היחידות לפרוץ את חומות האטימות המוצדקות שהקימו הלקוחות, וישימו לב כיצד עבורנו הם לפני הכל – כבר לקוחות פוטנציאליים, היא בעזרת ההבנה שעלינו למסור את המסר הנכון, בזמן וההקשר המתאימים ללקוח.

זהו כדוגמה פרטית מקומו למשל של השיווק הויראלי, שעוקף באין משים את החומות שמקים הלקוח, בכך שהוא מעניין ומרגש אותו מבלי לעורר ולהקפיץ את ההגנות, וזהו בעצם מקומו של שיווק דיגיטלי.

על המשווק להבין שמקומו האמיתי עבור הלקוח הוא כאורח בלבד בעולמו, ולא כמפציץ תוקפני ואלים במסרים, ברכישת מדיה. שיווק וויראלי בהמשך הדוגמה הקודמת הוא כזה המאפשר, בעזרת תקציב נוח יחסית, להשיג אפקט מרבי, כל זאת על ידי שימוש בפלטפורמות הקיימות – כלומר האמון השורר בקהילת החברים עצמם המשמשים כמפיצי המסר.

על שנות ניסיונה הרבות, חברת פידל אינטרנט & מרקטינג עובדת עם אנשי המקצוע המנוסים ביותר, תוך שימוש בתובנות המתקדמות ביותר: שיווק המוצר בעזרת הדגשת המצוקה והמחסור עליהם הוא עונה, הצעה, פתרון והנעה לפעולה.

מתוך ראיה שכל כולה לטובת הלקוח, החברה בוחרת לעבוד עם מעגל לקוחות מצומצם, ובלבד שיתחייבו להצלחה, ובתוך כך, אנשי המקצוע של החברה נבחרים בהתאם לצרכיהם של הלקוחות ללוותם לכל אורך התהליכים הנדרשים – ייעוץ אסטרטגי, בנית מערכי שיווק - לרבות שיווק דיגיטלי, רכש מדיה וגיוס הון, קמפיינים במדיות הוותיקה והחדשה, רעיונאות וקונפסט, קידום אורגני וממומן;

אתם יותר ממוזמנים להשאיר פרטיכם בטופס הקשר, או ליצור קשר באמצעות הטלפון המצורף.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image