• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

קופירייטינג לאתרי אינטרנט

עבודת קופירייטינג לאתרי אינטרנט שונה בתכלית מעבודת הקופירייטינג בעבר. זוהי מלאכה למיומנים בלבד, מיומנות המתבססת על שלוש רגליים: אוריינות לשונית גבוהה הכוללת שליטה על בוריה בשפה, במשלביה ובניביה בשכבות האוכלוסיה השונות; השכלה רחבה, כתשתית לתפיסת עולם, ולניתוח מהיר; אוריינות גבוהה במקורות מידע גלויים ודיגיטליים; זוהי לא עבודה לכל מן דהוא.

לב ליבו של של הקופירייטר אינו ב'קופי' בשכפול טכני של עותקי ניר, אלא מהותו של העיסוק הוא ב'רייטינג', בכתיבה. כל האמור נכון פי שבעים ושבעה במדיה האינטרנטית, בה קצב העבודה גבוה, התחרות עצומה, והצורך לענין את הקורא ולהותיר אותו בעמוד שלנו עד ההנעה לפעולה מחיבים את הכותב לכתוב הן ב'ביט' קצר, ובד בבד במקביל לחדש ולרתק אותו.

הקופירייטר הטוב יודע לנתח את הדרך הטובה והיעילה לפרסם את המוצר. לשם כך עליו להכיר את המוצר, את מתחריו, את יתרונותיו וחוזקותיו- כמו גם חולשותיו, ועליו להכיר את עברו הפרסומאי לחיוב ולשלילה בכדי לדעת ממה להמנע.

קופירייטינג לאתרי אינטרנט בחברת פידל אינטרנט & מרקטינג מכיל במסגרת המחקר גם פתוח הבנה מלאה בתחום העסק  וייחודו של העסק, באופן שיאפשר להבליט מיטבית את אתר העסק כמיצג את הלקוח, ביחס לאתרים האחרים המיצגים את המתחרים בשוק. על הקופירייטר בין היתר ללמוד את אסטרטגיות השיווק הנהוגות במודע ובמובלע, ולהכיר את שיטות השיווק של המתחרים באתריהם. או אז אפשר למקד את המסר באופן שיחדור את כל המטרות – תוכן, צורה, מסר, ענין – יפלח ישירות לעינו וליבו של הלקוח הפוטנציאלי, כמו גם לשיטות הדרוג של מנועי החיפוש.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג מספקת בעשרים השנים האחרונות את הסל המקצועי והנרחב ביותר הנדרש בכל הנוגע לפרסום ושיווק העסק בכלל, והאתר בפרט. החברה מכירה בהכרחיותה של המדיה החדשה ומתמחה בחדשנות ועדכנות בלתי נלאים, שמאפשרים לה להעמיד לרשות הלקוחות את כלי הפרסום והשיווק המחוכמים והיעילים ביותר, כאלה שמאפשרים ללקוחות להשיג את הפער והיתרון על פני לקוחותיהם בדרך להגדלת המחזור, ההכנסות, והרווחים.

החברה גם מכירה בהכרחיותם של אמצעי המדיה הוותיקים, ולעתים – על פי אופי העסק והתחום, וסוג המותג והמוצר – בצורך לשלב בין פרסום ושיווק במדיה החדשה יחד עם הוותיקה. כך משולבים ומשורגים זה בזה, הן המדיה החדישה - כגון האינטרנט, הרשתות החברתיות, המסרים המידיים, הטוויטר- ועוד, יחד עם אמצעי הפרסום הוותיקים, שעוגת הפרסום בהם אמנם מצטמצמת, אולם לתחומים וקהלים רבים היא משדרת יציבות ואמינות: עיתונות, עלונים, רדיו, טלויזיה, ועוד.

בחברת פידל אינטרנט & מרקטינג קופירייטינג לאתרי אינטרנט לא נגמר לעולם בעצם הכתיבה, ושרותיה כוללים את כל המעטפת שסביב עצם הכתיבה: יעוץ אסטרטגי ורכש מדיה, ניהול קמפיין באינטרנט במתארים ובדגשים שונים ומשתנים – בהתאם לצורך, לשוק, ולהעדפות הלקוח: קמפיין במודל לידים אכותיים- ובכלל יצירת כמות גדולה של לידים בארץ ובחו"ל, קמפיין מונחה pay per lead, או performance, או cpm, ניהול הקמפיין בגוגל ובפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות.

הקופירייטינג גם כולל כתיבה הן בעברית והן באנגלית, כתיבה שיווקית לחומרי הפרסום והשיווק, יעוץ שיווקי יצירתי בצד,רעיונאות וקונספט לקמפיינים ומבצעים. בצמוד כדאי להרכיב גם אפיון אתרים ולווי בנית אתרים מורכבים, הפקת קמפיינים, דפי נחיחתה ובאנרים, ובנית תדמית  - על המיתוג, העיצוב, הקופיריטיינג וכמובן האסטרטגיה, והפקת ולווי הקמפיינים. בצידו החברה מציעה גם ייעוץ אסטרטגי, רכש מדיה באפיקים שונים אפשריים, גיוס הון, ועוד.

חברת פידל אינטרנט &  מרקטינג פונה לעסקים גדולים ולחברות בינוניות, כמו גם לפרויקטים ולמיזמים ייחודיים. כפי שיוכלו  להעיד לקוחות ושותפי מדיה רבים שנעזרו בשרותי החברה, קופירייטינג ועוד: בנק הפועלים ואקסלנס נשואה, התעשיה האוירית – וחברת טבע,גוגל ויאהו, קומברס ופליינג קארגו, עמותת נעמת, בזק ופלאפון, חברת הונדה וחברת HONDA, חברת LG וחברת אלקטרה, רשת מלונות שרתון וקבצת אלקטרה, תנובה, מטרנה, זוגלובק ויסוצקי ויקבי כרמל, ועוד ועוד.

פנו לחברת פידל אינטרנט &  מרקטינג, 'מזל וברכה' במרחק טופס או טלפון.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image