• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

שיווק ויראלי

שיווק ויראלי, כשמו כן הוא, הוא תוכן שיווקי המופץ ברשת האינטרנט כמו וירוס, ללא השקעה ישירה ברכש מדיה. יצירת השיווק הויראלי הינה עסק "טריקי" שכן הגולשים הם המעבירים והמשתפים את אותו המסר על גבי כל פלטפורמה אינטרנטית/סלולארית.

על מנת שהקמפיין יצליח זקוק המפרסם לטונות של קריאטיביות ועל מנת שגולש אחד "ידביק" את משנהו בתוכן השיווקי המופץ, גם קורטוב מזל לא יזיק. צורת שיווק זו היא אחת השיטות היעילות ביותר להפצת מסרים, אך גם להשגת קישורים נכנסים המייצרים סחף של תנועה מאסיבית לאתר היעד – וכך ניתן להשיג שתי מטרות במכה אחת, מודעות וקידום אורגני.

שיווק ויראלי הלכה למעשה

למרות היתרונות הברורים שבהשגת "פרסום חינם" שכזה, יש לקחת בחשבון כי שיטת השיווק הויראלי דורשת מומחיות רבה ואינה פשוטה ליישום. לכן מומלץ לצאת לדרך עם גורם מקצועי חזק, בעל ניסיון מוכח בתחום ויכולות קריאטיביות מוכחות. קמפיין ויראלי מוצלח מורכב ממספר שלבים עיקריים:

  1. שלב ראשון – יצירת רעיון שיווקי חזק ומדבק בעל פוטנציאל "הדבקה" גבוה
  2. שלב שני – בחירת אמצעי ההפקה המתאים ביותר: בקול, אנימציה, וידיאו וכ"ו
  3. שלב שלישי – הפקת הרעיון ברמה הקריאטיבית הגבוהה ביותר
  4. שלב רביעי – זריעה. שלב זה קריטי והוא מתאר את ההפצה הראשונית של המסר השיווקי כשהוא מופק ומוכן ל"הדבקה" המונית. זריעה נעשית באתרים בעלי נפח תנועה רלוונטית גבוהה וחינמית, דוגמת פורומים, לוחות מודעות, אתרי שאלות ותשובות, הפצה למאגרי דיוור מורשים, אתרים ייעודיים לקטעים ויראליים ועוד.

ביצוע מרושל או לא מחושב מספיק של כל אחד מהשלבים האמורים במסגרת שיווק ויראלי עלול להביא לכישלון מיידי של המהלך ואף לסיבוך משפטי הנובע מתביעות בגין משלוח ספאם, פגיעה ברגשות הציבור (בביצוע קונספטים רגישים מבחינה מינית, גזעית וכיו"ב) כשהנחת הבסיס היא שרוב הקמפיינים הויראליים מבוססים על הומור והולכים על הקו הדק שבין מצחיק לחסר טעם.

חברה המנוסה דיה בהפצת מסר שיווקי ויראלי, תדע להתגבר ולעקוף מכשולים בדרך דוגמת משלוח סרטון כבד מדי עבור גולשים שאינם מחוברים לרשת באמצעות פס רחב. חומרים ויראליים בד"כ יכללו אחד מהבאים:

  • סרטון פלאש אינטראקטיבי
  • סרטון וידיאו
  • משחק תחרותי שיתופי
  • מאמר, טור או סקופ שיש בהם עניין גדול

למה לבחור בפידל אינטרנט & מרקטינג להעברת המסר שלכם?

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג היא חברה בעלת כעשרים שנות ניסיון בתחום השיווק והפרסום בפלטפורמות המדיה השונות. החברה פיתחה מומחיות בניהול מהלכי שיווק הן במדיה הדיגיטלית בדגש על אינטרנט, סלולר והרשתות החברתיות, והן במדיה הוותיקה – טלוויזיה, עיתונים, שלטי חוצות וכדומה, מתוך עבודה עם מיטב המפרסמים בשוק המקומי.

החברה מעניקה מטרייה רחבה של שירותי פרסום ושיווק מכווני תוצאה להזנקת הפעילות העסקית לרבות ניהול קמפיינים ויראליים וקמפיינים של שיווק גרילה. החברה מתמחה בניתוח העסק וצרכיו, פילוח השוק מבחינת המתחרים וקהלי היעד והתאמת כלי הפרסום המתאימים לכל מטרה.

במסגרת סל השירותים החברה מגישה ייעוץ וליווי במגוון נושאי מיתוג ובניית תדמית, רעיונאות וקונפסט, באפיון אתרים ושיפור המרות, הפקת קמפיינים וחומרים לקמפיינים (באנרים ודפי נחיתה), בניהול קמפיין אינטרנטי במודל לידים, וכמובן בשיווק ויראלי.

לפרטים נוספים צרו קשר עכשיו.

 

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image