fidel

רכש מדיה

צור קשר

מסר אישי מאבירם פידל

רכש מדיה

רכש מדיה חכם הוא הסוד שעוזר למפרסמים גדולים להיות גדולים עוד יותר

זה לא אומר שמפרסמים קטנים ובינוניים לא יכולים להשתמש באותו סוד עצמו של רכש מדיה כדי לצמוח על חשבון מתחריהם. הם כן יכולים. בשנים האחרונות סייענו לעשרות מפרסמים באינטרנט ומחוצה לו למקסמם את תוצאות מאמצי הפרסום שלהם באמצעות רכש מדיה מתוחכם. נכון, תכנון מדיה מדוקדק הוא מלאכה סיזיפית הדורשת חשיבה מעמיקה אך גם ערנות לצורך ניצול הזדמנויות (וכאלה יש תמיד למי שאוזני פקוחות), אבל התוצאה הישירה של מאמצים אלו, החזר השקעה משופר (ROI) מהווה פיצוי הולם בהחלט. להלן ערוצי המדיה באינטרנט עבורם נשמח לסייע גם לכם להוציא יותר לימונדה מכל לימון:

רכש מדיה במנועי חיפוש – מפרסמים רבים מתנסים באופן בלתי מקצועי בפרסום במנועי חיפוש וגוגל בראשם ומגיעים למסקנה הבאה: “זה לא עובד”. מסקנה זאת יותר משהיא שגויה, ומאות קמפיינים מצליחים שלנו מוכיחים זאת מדי יום, היא מסקנה מסוכנת. מסוכנת, מפני שתמיד יהיה מישהו מבין המתחרים שלכם שיפנה לחברה מקצועית כדוגמתנו וירתום אותה לניהול הקמפיין שלו וישיג תוצאות על חשבונכם.

גוגל אכן עושה מאמצים כבירים כדי שמלאכת הקמת קמפיין תהיה קלה ואינטואיטיבית, באמצעות ויזארד שגורם לכל ינוקא תחושת ביטחון במעשיו, אך המציאות שונה לחלוטין. ללא ניסיון מעמיק ואינטנסיבי המלצתנו היא לא לנהל לבד קמפיין ממומן בגוגל (או במנועים אחרים כשמדובר בפרסום במישור העולמי). ניהול חובבני של קמפיין עלול להביא ל:

  1. חשיפה חלקית
  2. עלויות קליקים גבוהות מהדרוש
  3. ביצוע עבירות על כללי גוגל
  4. ובשורה התחתונה: השגת ביצועים עלובים שאינם משקפים את המציאות.

רכש מדיה מתוחכם בפרסום בגוגל, כולל חלוקה נכונה בין תקציב לפרסום ברשת החיפוש לצד תקציב לפרסום ברשת התוכן יבטיח מכירות ועוד מכירות ועוד מכירות. ניהול קמפיין ורכש מדיה בגוגל נעשה עבור לקוחותינו על ידי אבירם פידל, בעל ניסיון בניהול מאות קמפיינים במגוון תחומים בארץ ובחו”ל, ב-7 שפות, עם אוריינטציה מובהקת למכירות והחזר השקעה מקסימאלי לכל שקל (או דולר) המושקע בפרסום. בנוסף, אנו מציעים פתרונות לקידום אורגני בהתחייבות, פעילות שיווקית שאינה בגדר רכש מדיה במובנו הקלאסי, אם כי יש בין שני התחומים קוים מקבילים דומים רבים.

לפרטים נוספים בנושאי רכש מדיה וניהולה באינטרנט או בעיתונות, טלוויזיה, רדיו, צרו קשר עכשיו.

רכש מדיה ברשתות חברתיות – המדיה הנמכרת ברשתות החברתיות דוגמת פייסבוק, לינקד אין, טוויטר וכיו”ב מאופיינת בהיותה רב שיח מרובה משתתפים בעלי מאפיינים ייחודיים. מפרסמים רבים אינם עומדים על ההבדל המתבקש בין ניהול שיח או השתלבות בו לבין מתן חסות לשיח המתנהל:

  1. בדרך הראשונה, המיוצגת על ידי יצירת תכנים חברתיים, “רכש המדיה” אינו ישיר אלא עקיף, בדומה לקידום אורגני בגוגל. על ידי יצירת תכנים בעולמות תוכן רלוונטיים המפרסם יוצר למעשה את המדיה (או כפי שאוהבים לומר “קובע סדר יום”) ויוצק לתוכה את מסריו הפרסומיים והשיווקיים.
  2. בדרך השנייה, של רכש מדיה במודל הקלאסי, המפרסם רוכש ספוטים פרסומיים שהם אקס-טריטוריאליים לחומרי התוכן ומלווים אותם מהצד באופן מנותק מהשיח המתרחש אונליין. אפיק פרסומי זה הממומן על פי רוב לפי קליקים או לפי חשיפות מאפשר אימפקט מהיר וישיר יותר להשגת תוצאות. גם כאן, בדומה לפרסום הממומן בגוגל ADWORDS, מדובר בחרב פיפיות. האימפקט שניתן להשיג הוא מהיר יעיל וחזק וכך גם בזבוז התקציב במקרה שהוא מנוהל באופן חובבני או מרושל.

ניהול ורכש מדיה באמצעות פידל אינטרנט & מרקטינג, בעלת ניסיון עשיר במאות קמפיינים במגוון תחומים בארץ ובחו”ל מבטיח לכם מקסום התוצאות וסחיטת תקציב הפרסום עד תום.

לפרטים נוספים בנושאי רכש מדיה וניהולה באינטרנט או בעיתונות, טלוויזיה, רדיו, צרו קשר עכשיו.

האתגר האמיתי ברכש מדיה – האוקיינוס של האינטרנט

היותה של רשת האינטרנט רשת עצומה המורכבת ממיליוני אתרים מהווה אתגר אמיתי למקצועני מדיה. מלאכת התאמת הפרסומת הספציפית למיקומים המתאימים לה שיניבו עבורה תוצאות אופטימאליות, כולל אתרי פרימיום, פורומים, בלוגים ושלל אפיקים נוספים, דומה למציאת מחט בערימת שחת, אך גם הזדמנות אמיתית למציאת אוצרות חבויים. כשמדובר על מוצר המיועד לשוק הבינלאומי האתגר הופך לעצום עוד יותר ודורש מומחיות הנמצאת בידיהם של בודדים. על קצה המזלג, מגוון אפיקי רכש המדיה באינטרנט כוללים:

רכש מדיה ישירות באתרים – העסקה עשויה להיות על בסיס רכש חשיפות, קליקים, או לידים.

רכש מדיה ברשתות מדיה – רשתות המונות בתוכן אלפי אתרים עצמאיים, גם כאן רכש המדיה נעשה בכל מגוון המודלים האפשריים.

רכש מדיה ברשתות EXCHANGE – בורסות מדיה אדירות (דוגמת Double Click שבבעלות גוגל, OpenX, AppNexus ונוספות) המפגישות בין סוכנויות פרסום, אתרים ורשתות רכש מדיה ובדרך כלל אינן מתאימות למפרסמי SMB (עסקים קטנים ובינוניים), הנאלצים להסתפק ברשת האתרים של גוגל (GDN).

ניהול רכש מדיה באמצעותנו מבטיח בחירת האפיקים המתאימים ביותר בארץ ובחו”ל ונקיטת כל הצעדים הנכונים להבטחת מקסום התוצאות, החל מהרמה האסטרטגית ועד ניסוח המסרים ברכש המדיה וניהול הקמפיין בפועל. לפרטים נוספים בנושאי רכש מדיה וניהולו באינטרנט או בעיתונות, טלוויזיה, רדיו, צרו קשר עכשיו.

רכש מדיה במודלים של פרפורמנס – העיקר הביצועים

למפרסמים המעוניינים בתוצאות ואינם מעוניינים לדעת מהיכן הגיעו וכיצד הופקו, קיימים אפיקי רכש מדיה נוספים שאינם נופלים תחת אחת ההגדרות שצוינו לעיל. מפרסמים אלו מוכנים פעמים רבות להסתכן בקבלת פונים לא מאושרים המגיעים פעמים רבות באמצעות רשתות שותפים המעניקים בחסות אפלולית ה-BLIND NETWORK מחסה למגוון פעילויות על הגבול האפור של האינטרנט וביניהן:

מחזור מאגרי נתונים – מכירת פונים לקמפיינים דומים.

דיוור שאינו מורשה – הפצת מסרים באימייל, פעילות המוכרת יותר תחת השם ספאם.

לידים OFFLINE  מכירת פרטי פונים שהושגו באמצעות סוכני שטח ללא פרסום: גיוס פונים בכנסים, במוסדות ועוד (לא באמצעות קמפיין מתוכנן באינטרנט או מחוצה לו).

באפיקים אלו המפרסמים עשויים ליהנות מתוצאות בטווח המיידי אך קיימות סכנות בטווח הבינוני והרחוק:

  1. שחיקת תקציבי פרסום ללא השקעה במותג עשויה לגרום להיחלשותו מול המתחרים.
  2. סיכונים משפטיים מסוגים שונים עקב ביצוע עבירות שלא במתכוון על חוקי ספאם ואחרים.
  3. מעבר לאי תרומה למותג עשוי מותג הפועל באמצעים אפורים “להתלכלך” מול קהל היעד.

גיוס פונים באמצעות רכש מדיה באפיקים האלו חייב להתבצע במשורה ותוך פיקוח מקצועי של גוף כדוגמתנו המבטיח אחריות היקפית מקצועית ומשפטית, כדי שאף גורם לא יפרסם מסרים בלתי מאושרים מראש על ידי המפרסם ולמניעת סיבוכים מיותרים. לפרטים נוספים בנושאי רכש מדיה וניהולה באינטרנט או בעיתונות, טלוויזיה, רדיו, צרו קשר עכשיו.

  • Scroll to top