• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

פרסום ושיווק באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר

כמו תחומים רבים נוספים (תיירות, ביטוח, פיננסים ועוד) גם תחום פרסום ושיווק באינטרנט ספג זעזועים עמוקים ומשמעותיים עם כניסת האינטרנט לחיינו. במקום העברת מסרים חד-צדדית ובלתי ניתנת למעקב וניתוח, כפי שמקובל בפרסום הקלאסי בעיתונות ברדיו או בטלוויזיה, לראשונה התאפשר לאנשי השיווק לחדור ממש לראשי הצרכנים, לפלח אותם בדיוק מילימטרי, לנטר את יחסם לפרסום ולערוך לממצאים אופטימיזציה, כלומר טיוב מתמשך.

מדובר בלא פחות מאשר מהפכה אמיתית, שידוד מערכות כולל המשפיע על מפרסמים גדולים כקטנים. זה המקום לציין גם שהאינטרנט אפשר לראשונה פלורליזם שוויוני במסגרתו יכול כל מפרסם קטן לעלות למגרש של הגדולים ולהתחרות עימם על מיקומים ובעצם על המדיה – עוד מהפכה שמשמעותה עוד תחרות והרבה (ויעידו ביצועי המכירות של ענקית החיפוש גוגל שעמדו בסוף רבעון 4 של 2012 על מעל 2.5 מיליארד דולר ומבוססים בעיקרם על חברות קטנות ובינוניות).

עכשיו השאלה היא, האם אתם חלק מציבור בעלי העסקים שמבצע שיווק ופרסום באינטרנט ונעזר בו בכלי הכרחי להגדלת נפח הפעילות, התרחבות לעבר קהלי לקוחות חדשים והגדלת הרווחים בכלל, או שאתם עדיין 'יושבים על הגדר' ונשארים חוץ לחגיגת הרווחים.

פרסום ושיווק באינטרנט: הכלים ההכרחיים לעסק שלך

לאחר תקופה קצרה שבה נותרו המפרסמים חשדניים כלפי הפרסום והשיווק באינטרנט והסתמכו על המדיומים הישנים, כגון שיווק ישיר, פרסום מפה לאוזן דרך לקוחות, ואפילו פרסום אקטיבי במדיה הותיקה להמונים, כגון עיתונים, פרסום בטלוויזיה וברדיו, החלה התמונה להשתנות במהירות.

ראשונים הגיעו הבאנרים שכבשו כל חלקה פנויה באתרים בעלי ווליום גבוה של תנועת גולשים (טראפיק). בנוסף, לדומיננטיות מנוע החיפוש גוגל תפקיד קריטי בתהליך הכניסה לפרסום ושיווק באינטרנט. ראשית, החלו חברות לנסות לקדם עצמם בדירוג הרלוונטיות של התוצאות האורגנית של מנוע החיפוש וכך נולד תחום השיווק באינטרנט הקרוי SEO, (Search Engine Optimization) אופטימיזציה למנועי חיפוש.

זמן קצר לאחר מכן, לצד האבולוציה של הענף החלו חברות לרכוש מיקומים לצד תוצאות חיפוש באמצעות גוגל אדוורדס ונוספים וכך בא לעולם התחום הקרוי SEM (Search Engine Marketing).

פיסת הפאזל המהותית הנוספת שהצטרפה לתחום לפני שנים מעטות היא פעילות ברשתות חברתיות, שגם היא פעילות שיווקית במהותה היוצרת אינטראקציה ישירה בין מותגים לקהלים רלוונטיים שגובו (וממשיכים להיות מגובים) במודל התשלום שהמציאה גוגל באמצעות מודעות ממומנות, טרנד שמובילה בעולם הרשת החברתית המפורסמת פייסבוק.

 וכעת ניתן לקבוע בוודאות שעסקים שאינם פועלים בזירות שיווק ופרסום באינטרנט כפי שציינו לעיל, או פועלים בתמהיל לא נכון ולא מדוייק בזירות אלו, ומעדיפים לקפוא על השמרים, מסתכנים בכך באיבוד נתחי שוק ולעיתים אף איבוד העסק כולו למתחריהם. שנאמר: אם אתה לא שם – אתה לא קיים.

סל פתרונות פרסום ושיווק באינטרנט מבית פידל אינטרנט מרקטינג

פידל אינטרנט & מרקטינג מתמחה בהגשת סל שירותים מכווני תוצאה, תוך ליווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך:

  • ניהול אסטרטגיית קידום אורגני (SEO) וביצוע קידום בפועל
  • ניהול קמפיין פרסום ממומן באמצעות גוגל ADWORDS (SEM)
  • רכש מדיה במגוון מודלים: CPL, CPA, CPM   
  • יצירת לידים איכותיים
  • ניהול פעילות איכותית ופרסום ממומן בפייסבוק
  • שימוש מושכל ברשתות מדיה ושותפים
  • שיווק ויראלי בפלטפורמות אינטרנטיות ובקרוס-פלטפורם עם אפיקי המדיה הוותיקה.

שלל מאמצי הפרסום והשיווק יתוכננו בהתאם לרוח המותג וה'אני מאמין' של הלקוח, לצרכיו ולרצונותיו ויותאמו לתוצאות הרצויות וליעדי מכירה. שירותי החברה כוללים לפי הצורך גם רעיונאות וקונספט לקמפיינים, אפיון וליווי אתרים ופורטלים, מיתוג, ומגוון רחב של כלים ושירותים. החברה מתמחה כשני עשורים בהובלה ובליווי קמפיינים שהזניקו מותגים, חברות ועסקים, אל עבר הצלחה ושגשוג לאורך זמן.

ליצירת קשר הקליקו כאן.

 

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image