• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

הרבה יותר מעוד משרד פרסום

פידל אינטרנט & מרקטינג מביאה גישה חדשה המשלבת את חוכמת הדיגיטל ומיטב הטכנולוגיה העדכנית עם חכמת הפרסום והשיווק הקלאסית. בתור מפרסם או עסק SMB אתם ודאי שואלים את עצמכם כיצד לבחור משרדי פרסום מתוך מבחר המשרדים הקיימים כיום?

האם לבחור במשרד המתמחה באינטראקטיב ללא ניסיון בפרסום קלאסי, באסטרטגיה ובמיתוג, או משרד פרסום מסורתי המתמקד בקריאייטיב, פלנינג וקריאייטיב למדיה הכתובה והמשודרת? האם לבחור במשרד המתמחה בעבודה בפייסבוק וברשתות חברתיות, או במשרד המתמחה בשיווק באינטרנט בקידום אורגני בגוגל או בפרסום ממומן בגוגל אדוורדס? האם לזנוח את כל אלו ולהתרכז רק בתוצאות, קרי לרכוש לידים איכותיים ולהגדיל את המכירות בלבד?

התשובה עבור בעל עסק המעוניין להצליח ולהשיג את מטרותיו בשנת 2013, לא קיימת אמת אחת פשוטה. עולם הפרסום והשיווק התפצל לדיסציפלינות רבות המתמקדות בגישות שונות ליצירת מיתוג ומכירות ברשת ומחוצה לה, לכל דיסציפלינה שפה ועולם מושגים שלם משלה: שפת הגוגל, שפת הפייסבוק, שפת הפרפורמנס ועוד.

החוכמה היא לעבוד עם חברה בעלת ניסיון והבנה מעמיקה עם כמה שיותר שפות כדי לבחור את התמהיל הנכון ביותר להשגת מטרות המפרסם/המשווק. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

משרדי פרסום קלאסיים הם מתים מהלכים

היום מדובר כבר בעובדה מוגמרת. משרדי הפרסום שהמשיכו להתמקד בערוצי המדיה הותיקים בלבד, ללא התייחסות רצינית לפרסום ושיווק באינטרנט, פשוט איבדו לקוחות ונתח שוק. הצרכנים העתיקו את מירב תשומת ליבם לאינטרנט ולאחרונה לסלולר ומפרסמים או עסקים ולא משנה באיזה שוק, לא יכולים להרשות לעצמם להחמיץ את המגמה ולא להתיק את פעילותם בעקבות הצרכנים אל הזירות החדשות.

יותר מכך, היות שבאינטרנט יכולים המוני עסקים קטנים להתחרות על לב הלקוחות עם מפרסמים גדולים בעלי מותג חזק, חייבים המפרסמים להצטיין בניצול ההזדמנויות החדשות שנפתחו בפניהם כדי לשמר את מובילותם או לייצר מובילות כזאת מול מתחרים כה רבים.

אולם עקב הגיוון הרב שבאפשרויות הפרסום והשיווק ברשת, האחריות על מציאת הפתרונות הנכונים נמצאת בידי הלקוח, המפרסם, שלעיתים רבות אינו בקיא בכל האפשרויות הפתוחות בפניו והוא נאלץ לאתר ולזהות משרד המתאים ספציפית לצרכיו ללא הכלים המתאימים לכך. טעות בבחירת אפיקי הפרסום והשיווק הנכונים עלולה להיות יקרה ביותר.

לדוגמה: לקוח הבוחר לפרסם באינטרנט רק במודל של לידים, אולם המוצר שהינו משווק אינו מתאים לפרסום בדרך זאת (אם עקב מחיר מכירה נמוך מדי, רווח למוצר נמוך מדי או סיבות אחרות) עלול לבזבז זמן רב ולפגר לאחר מתחריו עד שיגלה כי הכלי שבחר אינו מתאים למרה שרצה להשיג.

דוגמא נוספת: לקוח המחליט להשקיע בקידום אורגני בלבד, ללא גיבוי במדיומים נוספים עד להשגת התוצאות המיוחלות (שעשויות לקחת בין 4-8 חודשים, תלוי בתחום ובביטויים המקודמים) עשוי לנחול אכזבה ולגלות כי לא בחר מספיק מילים לקידום, או בחר מילים תחרותיות וכלליות מדי לקידום ושוב להפסיד חודשים ארוכים מול מתחרים שיבלו ייעוץ וליווי מתאימים ויפתחו פער משמעותי על פניו.

קיימות אינספור דוגמאות נוספות וכואבות ללקוחות שנקטו ונוקטים בצעדים בלתי נכונים או באופן בלתי נכון ומחמיצים בכך את מטרותיהם עכב ייעוץ וליווי לא מעודכנים של משרדי פרסום, אך תקצר כאן היריעה לפירוט כל המקרים המוכרים שאנו רואים השכם והערב.

חוכמה של משרד פרסום לצד הבנה של שיווק אינטרנטי

גם המוצר האיכותי ביותר לא יצליח להשיג לעצמו דריסת רגל או להגדיל נתח שוק, מבלי להכיר היטב את המוצרים המתחרים בו, את הסביבה התחרותית כאקו-סיסטם שלם ומבלי להכיר את צרכיהם האמיתיים והמלאים של לקוחותיו.

חוכמת משרדי הפרסום הקלאסיים מאפשרת ללקוח לזהות את הצורך האמיתי והעדכני של לקוחותיו, לפלח מתוך קהל הלקוחות את הקהל המתאים ביותר לפרסום, זה שפוטנציאל הקנייה בו הוא הגדול ביותר, ליצור אסטרטגיה אפקטיבית למיצוב ובידול ולתרגם אותה למסרים שיווקיים משכנעים באמצעות קריאייטיב חריף ומדויק. מנהיג החברה, אבירם פידל, הינו יוצא משרדי הפרסום הגדולים והמקצועיים בישראל, ביניהם מק'אן אריקסון, פוגל אוגילבי ונוספים.

במשרדים אלו שירת פידל מפרסמים מהגדולים בישראל, ביניהם בזק, שטראוס עלית, בנה"פ, קואופ ורבים נוספים כאיש קריאייטיב בכיר. לצד ניסיון עשיר זה, עבורו זכה בשנת 1998 בגרין קארד אמריקאי עבור מצוינות בתחום הפרסום, מהווה פידל יועץ שיווקי ומנהל קמפיינים באינטרנט מאז שנת 2000, מייעץ לפורטלים, חברות הייטק ומיזמים שונים ומנהל את פעילותם השיווקית באאוטסורסינג.

פידל מתמחה בשיווק במנועי חיפוש בארץ ובחו"ל ובראשם גוגל, יאהו ובינג, הן בצד הקידום האורגני והן בצד הפרסום הממומן, בשיווק וניהול פעילות חברתית בפייסבוק, וברכש מדיה במודלים מתוחכמים של תשלום לפי ליד ותשלום לפי מכירות. בנוסף, יש לזכור שהלקוח הפוטנציאלי לא חי בעולם הרמטי מונוכרומטי. הוא לא רק גולש בסמארטפון, רק נוסע ברכב, רק נחשף לשלוט חוצות, רק צופה בטלוויזיה, או רק קורא עיתון.

בכפוף לתחום ולמוצר כמובן, הוא חי את החיים כשהוא טובל בכל העולמות, ועל חברת הפרסום למצוא את האפיקים המתאימים ביותר למוצר וללקוח כשהם גם היעילים ביותר למכירה, לכן התמחות והבנה בכל הספקטרום חיונית למשרד הפרסום.

פידל אינטרנט & מרקטינג לא רק תנתח את צרכי החברה או העסק, אלא גם תפיק מכך את תכנית השיווק הראויה למדיומים השונים, תנסח את המסרים המדויקים לכל מדיום ולכל קהל יעד, כאלו שיביעו באבחה אחת את ייחוד המוצר ואת מעלותיו ביחס למוצרים המתחרים, תפיק את חומרי השיווק והפרסום הנכונים לכל ערוץ בקמפיין המשוכלל ותנהל את רכש המדיה הנדרש להוצאה לפועל של מסע הפרסום המלא.

אם אתם מחפשים משרד פרסום שיוביל אתכם להצלחה בכל העולמות, הדיגיטליים לצד המסורתיים, אנחנו כאן עבורכם.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image