• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

מסר אישי מאבירם

תודה שהמשכתם לקרוא את המסר שלי. ובכן, מה שמייחד את חברתנו הוא:

כן, אנו מייעצים ללקוחותינו בנושאי אסטרטגיה ושיווק, בדיוק כמו משרד פרסום ברמה הגבוהה ביותר.

כן, אנו מספקים ללקוחותינו שירותי קידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר, הן בישראל והן מחוץ לתחומי המדינה, כמו חברת SEO ברמה הגבוהה ביותר.

כן, אנו מנהלים עבור לקוחותינו קמפיינים מתוחכמים במגוון מודלים של רכש מדיה:

(CPM, CPC, CPL, REVSHARE) ב-7 שפות, ובכל טריטוריה בעולם, כמו חברת PPC ברמה בינ"ל.

כן, אנו יוצרים תנועה באמצעות אפליקציות מתוחכמות בפייסבוק ובסלולר עבור לקוחותינו, גם זאת בכל שפה מרכזית שקיימת, ממש כמו חברה המתמחה רק בשירותים אלו.

אבל לא, אנחנו לא רואים את ייעודנו בניהול פעולות אלו עבור הלקוח.

מהו אם כן ייעוד החברה? מיד אפרט ייעוד זה, אך קודם לכן יש להבין מי הם לקוחותינו, דבר שהינו משמעותי להבנת פועלנו וייעודנו:

1.      חברתנו הינה בוטיק פרימיום הנשען על ידע וניסיון נרחב של כ-20 שנים בארץ ובחו"ל.

2.      כבוטיק פרימיום, אנו עובדים רק עם מספר מצומצם של לקוחות.

3.      איננו בנויים לעבוד עם כל לקוח המעוניין בשירותינו.

4.      לקוחות אידיאליים עבורנו הם:

4.1  לקוחות המצהירים על מחויבותם להוביל בקטגורית הפעילות שלהם (אחרת, אין טעם להפעיל את כל המאמצים והמשאבים הכרוכים בהשגת המובילות).

4.2  לקוחות המחפשים גורם שיוביל וינהל עבורם את מערך השיווק, לפחות באינטרנט, באאוטסורסינג.

4.3  לקוחות המעוניינים לאתר ולהגיע לשווקים חדשים.

4.4  לקוחות הפתוחים לרעיונות חדשים ואיכותיים.

4.5  לקוחות הזקוקים לסיוע בגיוס כספים הנדרשים להתרחבותם.

4.6  לקוחות החפצים בשינוי תודעת הציבור לגבי המוצר/השירות שלהם או בגיוסו אליהם.

4.7  לקוחותינו מעוניינים בכניסה לתהליך משמעותי ולא בהתקשרות קצרת זמן ולא מחייבת.

כעת, לאחר שהבהרנו את פרופיל לקוחותינו, נוכל לפנות ולהגדיר את ייעוד החברה, שהוא:

יצירת פריצת דרך מסחרית עבור הלקוח, תוך שימוש בטכניקות שיווק ופרסום מתקדמות.

אם אתם בעלי חברה קטנה/בינונית עם מוצר/שירות איכותי, או חברת סטארט-אפ מעניינת, או פורטל אינטרנט ייחודי, או מיזם חדשני ואתם מעוניינים להיכנס ל"ליגה של הגדולים", הגעתם למקום הנכון. אין לי ספק שפגישת היכרות במשרדינו תעזור לכם להשתכנע בכך. ליצירת קשר לחצו כאן.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image