• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

קניית לידים - יותר לידים ממירים, פחות "לידים זבל"

אנחנו בפידל אינטרנט מרקטינג מבינים ש"לידים זבל", לידים משובשים, כתובים בג'יבריש, מכילים פרטים שגויים וכ"ו, מזיקים למפרסם בהרבה מאוד דרכים שלא תמיד נותנים עליהם את הדעת:

  1. "לידים זבל" הם גזלן זמן נוראי. במקום שאנשי המכירות יעסקו בתסריט השיחה ובתהליכי המכירה הם עסוקים בחיוג למספרים לא מחוברים.
  2. "לידים זבל" יוצרים עומס על מערך הטלמרקטינג/טלמיטינג ומורידים את תפוקתו.
  3. ל"לידים זבל" יש אפקט מצטבר של פגיעה מוראלית המעצימה שחיקה בקרב אנשי המכירות.

לעומת זאת, ללידים ממירים יש בדיוק את האפקט ההפוך. שאיפתנו כמנהלי קמפיין להשיג לידים כמה שיותר איכותיים כדי להשיג עבור המפרסם מעגל מכירה חלק ואפקטיבי המייצר מכירות בשיטת הסרט הנע: ליד נכנס, שיחה יוצאת אליו, פגישה נקבעת, עסקה נסגרת. באופן הזה אנשי המירות חשים כי זמנם מנוצל היטב והם מלאי אנרגיה לקבלת הליד הבא ועבודה עליו עד סגירה. מתעניינים בתחום של קניית לידים ממירים? הקליקו כאן.

בבואנו להקים קמפיין אנו שואפים תמיד להשיג עבור המפרסם ליד ממיר ואיכותי ככל שאפשר, לפי ההגדרה הבאה של ליד איכותי:

  • ליד של פונה אמיתי, שפרטיו נכונים, שהוא זמין לשיחה חוזרת ושאינו מכחיש את פנייתו.
  • ליד של פונה שנחשף לחומריו הייחודיים של הקמפיין שתוכננו בקפידה להעברת המסרים אליו.
  • ליד של פונה שנחשף למסר הפרסומי בזמן עליית הקמפיין לאוויר – ולא במועד קודם או בסבב פרסום אחר, כלומר בשום פנים לא ליד ממוחזר.
  • ליד של הפונה אשר נמצא בקהל היעד המוגדר של המוצר או השירות. בד"כ לא ליד של קטין.
  • שהפונה מודע באופן ישיר או עקיף למחירו של המוצר או השירות המפורסם.
  • ליד שעבר סינון טלפוני איכותי וענה על מספר שאלות מקדימות לסינון ראשוני.

עובדות החיים על קניית לידים

אז נכון שכולם מעוניינים בלידים ממירים יותר, כלומר לידים שהיחס בין מספרם לבין מספר סגירות העסקה בפועל כתוצאה מהם נמוך ככל האפשר ונכון שכל מפרסם שואף שכל פניה/ליד יהפכו למכירה בפועל.

אולם המציאות מראה שהחיים אינם כה פשוטים. אגב, הם יכולים להיות פשוטים אם תקליקו כאן.

הסיבה:  בכל רגע נתון נמצאים אנשים בפלח השוק הרלוונטי בנקודות שונות בתהליך הקנייה שלהם.

חלק מהפונים רק חשבו על הרעיון זה עתה, בעוד שחלקם כבר שוקלים את העניין לעומק מזה חודש ויותר, אחדים אף התייעצו כבר עם חבריהם והם מגובשים כבר לקראת רכישה.

כל זה חלק טבעי מניהול קמפיין ויש לקחת זאת בחשבון בשעת תכנון הקמפיין. בנוסף, ידוע שהטבע האנושי אוהב לקבל החלטות ולחזור בו מהן. אנו אוהבים את היכולת להתלבט בקשר למוצרים שונים ואז לוותר על חלק מהם, מה שמבטיח שחלק מהפונים שיביעו עניין במוצר/שירות כרגע, יתחרטו על כך בימים הקרובים ופנייתם תהפוך ללא רלוונטית.

גם את זה יש לקחת בחשבון בתכנון הקמפיין. בנוסף, הזמן הנדרש לקבלת ההחלטה משתנה מתחום לתחום ותלוי במשתנים כמו סכום ההשקעה הדרוש, עלות המוצר/שירות המוצע יחסית לשוק, דחיפות הצורך במוצר/שירות ועוד. החלה לרכוש מוצר דיאטה בעלות של כמה מאות שקלים שונה לחלוטין מהחלטה לרכוש דירה להשקעה בחו"ל וסביר כי הזמן שיידרש לגיבוש ההחלטה בשני המקרים יהיה שונה משמעותית. רוצים לקבל הערכה על תהליך הקניה של המוצר שלך דרך האינטרנט? לחצו כאן, זה בחינם.

קמפיין לידים איכותי צריך אם כן להביא בחשבון לא רק הגעה אל פונה איכותי העונה לתנאים שהמפרסם הגדירם מראש ושנחשף לחומרי הקמפיין בזמן אמת, אלא גם כיצד יתנהל כל מעגל המכירה מתחילתו ועד סופו:

  • שלב הפניה
  • שלב תסריט השיחה הטלפונית
  • שלב שיחת המכירה פנים אל פנים
  • שלב הסגירה בפועל

קמפיין שלא ייקח את כל נקודות הממשק הנ"ל עם קונה פוטנציאלי ימיר פחות ויניב פחות עסקאות מקמפיין שינתח את כל המהלך מראשיתו עד סופו באופן מתואם ומתוזמן היטב. מעוניינים בייעוץ לגבי תהליך המכירה, קניית לידים והקמפיין שלכם? הקליקו כאן, כבר אמרנו?

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image