• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

דפי נחיתה ובאנרים

 אנו יוצרים דפי נחיתה ובאנרים ממירים יותר

לא חשוב איך נראה אתר האינטרנט שלכם, בשביל להגיע למצב של קמפיין לידים רווחי אתם חייבים להפיק חומרים ייעודיים לקמפיין הכוללים לפחות:

• באנרים, כולל 8 התאמות גודל לפחות
• דף נחיתה או כמה דפי נחיתה או מיניסייט

קיים קשר ישיר בין איכות החומרים שיופקו עבור הקמפיין לבין הצלחת הקמפיין בפועל, כאשר שוב, קמפיין מצליח הוא לאו דווקא קמפיין שמושך את מספר הפונים הגדול ביותר אלא קמפיין שמושך את מספר העסקאות הגדולות ביותר. רוצים שנשפר את חומרי הקמפיין שלכם מיד? צרו קשר כאן.

איכות הקמפיין והצלחתו תלויה בעיקר בפרמטרים הבאים:

1. באנרים מסקרנים וטיזרים הפונים לקהל היעד בשפתו.
2. קופירייטינג חד ומדויק בדפי הנחיתה. לא ארוך ולא קצר מדי.
3. עיצוב חזק, מכירתי וזורם, במיוחד של דף הנחיתה.
4. הנעה לפעולה חזקה שתותיר רושם ותוציא את הקורא משלוותו ("נשארו 2 דירות אחרונות!").
5. הטמעת חסמים סמויים בטקסט ובטופס הפניה ("לבעלי 150,000 ₪ פנויים ומעלה", או צ'קבוקס בסגנון: "כן, אני מצהיר שאין לי חשבון בנק מוגבל").

מתוך ניסיון של מאות קמפיינים במגוון תחומים וקהלי יעד, אנחנו בפידל אינטרנט מרקטינג מפיקים חומרי פרסום, לרבות דפי נחיתה, מיניסייטים ובאנרים לקמפיינים אינטרנטיים אפקטיביים במיוחד. אנו יודעים לסנן בעזרת החומרים את המוץ מהתבן כך שאתם המפרסמים תיהנו מפונים מתאימים ככל האפשר, תורידו את עלויות גיוס הלקוח שלכם ותגדילו את המכירות בשורה התחתונה.

ליצירת קשר הקליקו כאן ונשוב אליכם מידית. אלא אם כן עכשיו שבת, או לפנות בוקר, או שקפצנו לחו"ל. תודה.

 

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

דפי נחיתה ומיניסייטים לדוגמה: