• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

מיתוג לעסקים שרוצים להגיע רחוק

מיתוג לעסקים הוא היכולת לגרום ללקוחות או לצרכנים הפוטנציאליים של המוצר או השירות שהעסק מוכר לזהות בין העסק לבין מושגים כגון: איכות, ייחודיות, יוקרה, אמינות, דייקנות ושלל תכונות חיוביות. כיוון שהפעולה כאמור עוסקת בשינוי תודעתי, הרי שכל אמצעי שעשוי לסייע לשינוי הזה הוא חיובי ונכון.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג היא אחת החברות המנוסות בתחום ומציעה ללקוחותיה הנבחרים מגוון רחב ואיכותי של שירותים מכווני תוצאות (מכירות בפועל). את החברה מוביל הפרסומאי המנוסה אבירם פידל (לשעבר מק'אן אריקסון, פוגל אוגילבי ועוד) שניהל עד היום מגוון תהליכי מיתוג לעסקים ומיתוג מחדש לשיפור ושינוי התדמית של מוצר/שירות לצד תהליכי החדרת עסקים ומוצרים לשוק ולתודעת קהל הלקוחות הפוטנציאליים. בין השאר כוללים שירותי החברה ייעוץ אסטרטגי וייעוץ שיווקי בנושאי פרסום באינטרנט, ליווי מקצועי בנושא מיתוג, רעיונאות וקונספט והפקת קמפיינים לאינטרנט ולעולם האמיתי (פרינט, שילוט, טלוויזיה, רדיו ועוד).

מיתוג = לוגו, סלוגן ועיצוב המסר

חלק הארי של פעולת המיתוג והשינוי התודעתי שהיא יביאה בעקבותיה קשור בשינוי הסמלים החיצוניים של העסק, לרבות שמו, סיסמתו והלוגו שלו. חשוב להדגיש כי במילה לוגו כוונתנו למבנה האותיות של הלוגו, למה שקרוי בעגה המקצועית ה"לוגוטייפ", או המבנה הטיפוגרפי ולא לסמל. דוגמה ללוגו ללא סמל היא הדוגמה של לוגו קוקה קולה שלו נלווה אליו כל סמל.

 לעומת זאת, קיימים לא מעט לוגואים שבהן אינקורפורציה (הכלה) של סמל התומך במבנה הטיפוגרפי ומקדם את הרעיון הטמון בו. סמל מוצלח התומך בשם החברה עשוי לעיתים להחליף אותו ולהופיע בלעדיו, כמו שניתן לראות בדוגמה של חברת "נייקי" או של חברת "אפל" עם סמל התפוח. אגב, להגברת הבלבול, המילה העברית עבור לוגו היא סמליל, למרות שכאמור לוגו במשמעות הקלאסית שלו אינו כולל סמל כלל.

עיצוב לוגו משמש נדבך חשוב בעיצוב התודעה, וככל שהלוגו מוצלח וקולע יותר במסרים הגלויים והסמויים שהוא מעורר, כך תגדל ההשפעה שלו. לוגו יכול להיות מזוהה עם עסק, מוצר או שירות איכותי, ובה בעת לסייע בהגברת המודעות לאותו מוצר. קיימים סמלים רבים שנכנסו לפנתיאון של סמלים מוצלחים, הן בישראל והן בעולם כפי שהדגמנו לעיל.

לאחר בחירת השם ועיצובו, או במקביל לבחירת השם, נוצר עוד אחד מהיסודות שעליהם בנויה פעולת המיתוג והוא הסיסמה (או הסלוגן), שהיא אמירה קצרה וקולעת לעסק, שתזוהה אתו תמיד, תיצור בידול ותניע לפעולה. חשוב לציין כי הסלוגן מהווה חלק בלתי נפרד מנכסיות המותג ואינו מופע חולף או חד פעמי אלא מלווה את המותג בכל מקום כחלק בלתי נפרד ממנו. כאשר מדובר בעסק הנמצא בתחילת דרכו, לפחות מבחינת החשיפה התקשורתית שלו, מקבלת פעולת מציאת הסלוגן הנכון חשיבות יתר, שכן היא עוזרת בהשקתו ומקלה על קהל היעד את החיבור עימו.

מיתוג לעסקים קטנים ובינוניים, לא סתם דיבורים

כדי להימנע ממותג המבטיח הבטחות ריקות ויוצר ציפיות שאינו עומד מאחוריהן, ביצירת שם, עיצוב מסרים חזותיים וסלוגן איכותי יש להקפיד על האמינות הבסיסית העומדת מאחורי האמירות. הדבר חשוב במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים שהמוניטין שלהם מקומיים ועלולים להשתנות במהירות מפה לאוזן. במידה שעסק מבטיח לציבור לקוחותיו מוצר או שירות מסוימים ואינו עומד מאחורי הבטחותיו, עדיף שמלכתחילה יימנע מלהצהיר הצהרות ריקות. לקוח שהתאכזב בגלל הבטחה שלא קוימה לא יחזור לאותו עסק ולא ימליץ עליו. יתרה מזאת – הוא עלול להניא את כל מי שבסביבתו מלרכוש את מוצריו של אותו עסק. פעולת המיתוג צריכה להיעשות ברגשות ובעדינות על מנת למכור מצד אחד את צדדיו היפים של העסק ולעמעם את חסרונותיו – בלי ליצור פערים גדולים מדי בין המותג לבין המציאות.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג הינה בעלת ניסיון משמעותי ורב שנים בעבודה מול עסקים קטנים ובינוניים במגוון סקטורים. החברה מעניקה את שירותה כחברת בוטיק ללקוחות שנבחרו בקפידה בתנאי שהם משווקים מוצר איכותי ואמין ומעניקים שירות מצוין ושואפים למובילות בתחומם. החברה משקיעה בלקוחות שלה את מיטב הידע והניסיון העומדים לרשותה ומספקת להן תוצאות איכותיות באופן עקבי.

להלן מספר דוגמאות של מיתוג חברה לעסקים קטנים ובינוניים:

RED & GREEN. Never mind the market.

השביל הירוק. פתרונות ירוקים חכמים. http://www.green-way.co.il/

New Target. מומחי הנדל"ן להייטק.   http://www.newtarget.co.il/

WHQUESTION. Who What Where When – Whquestion is the answer.

מכללת ילון. כשאמנות הלחימה פוגשת את אמנות החיים.  http://www.kungfu.co.il/general.htm

מדי-קל. קל לממש זכויות רפואיות. www.medi-cal.co.il

דפוס תל אביב. מדפיסים איכות. http://www.dfustlv.co.il/

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג – 20 שנים של הצלחה מוכחת

עם ניסיון של כשני עשורים חברת פידל אינטרנט & מרקטינג בנתה מודל שהוכיח עצמו פעם אחר פעם, עבור עסקים קטנים ובינוניים. באמצעות החברה יכולים בעלי עסקים קטנים ובינוניים ליהנות מידע וניסיון שעד היום הוגשו רק לחברות ענק. העבודה מול החברה הינה בעלת אופי של משרד פרסום לכל דבר בדגש על שיווק אינטרנטי מתוחכם לצד ליווי אישי וצמוד של אבירם פידל.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג מעניקה ללקוחותיה מטרייה רחבה של שירותי פרסום ושיווק, הן בכלי התקשורת הקונבנציונאליים והן ברשת האינטרנט. כאמור, השירותים ניתנים הן לחברות קטנות ובינוניות והן לחברות גדולות וכוללים בין השאר לצד שירותי מיתוג לעסקים (בניית תדמית, קופירייטינג ועיצוב) גם יעוץ אסטרטגי ושיווקי וניהול פרסום באינטרנט פרסום בגוגל וברשתות חברתיות.

רוצים לפרוץ לתודעה של לקוחות פוטנציאלים? צרו קשר עוד היום עם פידל אינטרנט & מרקטינג ותוכלו להימנות עם לקוחותיה הנבחרים. אנו מחויבים להצלחתכם המלאה.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image