• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

מיתוג אתרים

ההצלחה השיווקית הגדולה ביותר היא העלאה של מוצר לדרגת מותג ובידול שלו משאר המוצרים הדומים או הזהים לו. פעולה מיתוג מוצלחת הכוללת יצירה של שפה ייחודית למותג, עשויה לקבע את המוצר או השירות בתודעה כמותגים איכותיים שאין שני להם, ולמצב אותם כמובילים בתחומם.

מיתוג אתרים איננו שונה מהותית מכל מיתוג אחר. בחלק מהמקרים מהווה האתר נקודת הממשק היחידה של הגולש עם המותג, כלומר שאין למותג ביטוי ממשי בשטח מעבר אתר עצמו ובמקרים אלו מבוצעות הפעולות השיווקיות במטרה לקבע בתודעתם של הגולשים את אתר האינטרנט עצמו כמותג. במקרים אחרים בהם אתר האינטרנט הוא אמצעי שיווק נוסף ולא יחידי של המוצר או השירות, אולם מכיוון שאתר האינטרנט הוא נקודת ממשק בעלת חשיבות רבה בין הלקוח הפוטנציאלי לבין המוצר או החברה המשווקת, אסטרטגיית מיתוג אתרים נכונה עשויה להגדיל באופן משמעותי את התנועה באתר ויחד איתה תעודד צמיחה בטור ההכנסות גם באתר וגם מחוצה לו.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג מתמחה במיתוג אתרים, שהוא עצמו חלק ממטריה רחבה של שירותים שהחברה מעניקה ללקוחות שלה. בין אתרי האינטרנט שמותגו בסיוע החברה נמנים האתרים: ONE.CO.IL פורטל הספורט (WWW.ONE.CO.IL) לקריאה על פרויקט זה לחץ כאן, אתר המכירות הפומביות YYY (http://www.youtube.com/user/YYYcoil), ואתרי חברות SMB דוגמת השביל הירוק (www.green-way.co.il), ניו טרגט (www.newtarget.co.il), דפוס תל אביב (www.dfustlv.co.il) ורבים נוספים.

דרכים שונות לביצוע מיתוג אתרים

כפי שכבר נאמר, מיתוג הוא יצירת הייחודיות של האתר לעומת אתרים אחרים - חברת פידל אינטרנט & מרקטינג תביא זאת לידי ביטוי במספר דרכים:

הדגשת הייחוד של האתר והשירות/המוצר- על האתר המעניק שירות או מוכר מוצר ייחודי להדגיש ולנמק את מקור הייחודיות של אותו מוצר או שירות. במקרים בהם אין ייחוד אמיתי למוצר או לשירות, אסטרטגיית השיווק צריכה למצוא אמירה שתהווה הצעה ייחודית ותיצור בידול רגשי או נתפס אחר.

שם וסלוגן מנצחים - בידול המוצר יכול להיעשות על ידי יצירת שם ייחודי וזכיר אליו מתלווה מסר מנצח, קצר, קליט וקולע. יצירת שם וסלוגן איכותיים הם חלק מתהליך יצירת קונספט שלוכד את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי יוצר אצלו אהדה והעדפה, באותו אופן שהדבר מתרחש במיתוג אופליין.

שיווק נישה - אחת האסטרטגיות המוכחות בתחום השיווק הוא לחדד את תחום ההתמחות של בעל העסק או אתר האינטרנט כמי שבתחומו הוא הטוב ביותר. דוגמה מצוינת לכך היא שאנשים יעדיפו לרכוש חומרי ניקוי, למשל, מאתר אינטרנט שזהו תחום התמחותו, מאשר מאתר, שבנוסף למוצרים לבית, מספק גם חומרי ניקוי. בחירת תחום התמחות וחידוד הנישה באמצעות מסר שיווקי יחולל פלאים למיתוג האתר שלכם.

הפן הויזואלי של האתר - עיצוב האתר והמבנה שלו מסייעים לא מעט בתהליך המיתוג.
האומדן העיקרי לאיכות לצד הפן הויזואלי הוא, כמובן, הגידול בתנועה באתר ויחס המרה איכותי,
או לחילופין באחוזי הנטישה.

פידל אינטרנט & מרקטינג – מיתוג שמייצר תוצאות

פידל אינטרנט & מרקטינג היא חברה בעלת ניסיון עתיר שנים בדחיפת עסקים גדולים ובינוניים והבאתם לתודעת הצרכנים הפונציאלים - החברה מקיפה את כל התחומים הנחוצים למיתוג עסקים ואתרים, בין אם פורטלים ובין אם אתרי תדמית קטנים, באופן האפקטיבי ביותר. החברה מטפלת במספר מצומצם של לקוחות, כאשר כל אחד מהם מקבל את מירב תשומת הלב ונהנה מכל הטוב והאיכות שהחברה יכולה להציע.

לצד שירותי המיתוג שפידל אינטרנט & מרקטינג מעניקה, החברה מספקת גם ניהול קמפיינים באינטרנט להבאת תנועה לאתר, ייעוץ בנושאי פרסום, בניית תדמית, קידום אתרים ועוד. יש לקחת בחשבון כי מיתוג אתרים איננו ריצה למרחקים קצרים ואיננו יכול להשיג תוצאות בטווח מיידי או קצר. ההשקעה בנושא היא לאורך זמן, כאשר השיפור בתוצאות הוא מתמיד ועקבי.
אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם פידל אינטרנט & מרקטינג ולהצטרף להצלחה.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image