• image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

ליווי בניית אתרים

בניית אתר איננה פעולה פשוטה של קופי פייסט והיא דורשת השקעה מרובה בפרטים. על אחת כמה וכמה כשמדובר באתר מסחר מורכב או בפורטל. או אז יש חשיבות מכרעת לכל אספקט בתהליכי החשיבה, ביצירת הקונספט, בתכנון השפה העיצובית וחוויית המשתמש וכמובן באסטרטגיה השיווקית של האתר. לפיכך, תהליך ליווי בניית אתרים על ידי חברה מנוסה ואיכותית בעלת קבלות בשטח, איננו בגדר בחירה, אלא הוא חיוני ומומלץ על מנת שניתן יהיה להפיק מהאתר את מלא הפוטנציאל הכלכלי והמסחרי שלו.

אין זה סוד כי עולם השיווק והמכירות כפי שהכרנו אותו עבר וממשיך לעבור טלטלות ושינויים רבים במהלך העשורים האחרונים. השינוי הבולט ביותר נעוץ בעובדה שרשת האינטרנט חדרה בצורה אימתנית לחיי היום-יום של כולנו, מהמחשב השולחני ועד למכשיר הנייד, והפכה לפלטפורמה הטובה והיעילה ביותר לביצוע שיווק ומכירות מוצרים ושירותים. אולם הסוד הגדול המשמש ענקיות כאיביי, אמזון, גודדי ואחרות היה ונשאר בניית אתר וחוויית משתמש על בסיס הבנה מעמיקה של צרכי הגולשים, הרגליהם ורצונותיהם. כך קרה שהפרמטר החשוב ביותר לקביעת איכותו של אתר אינו במישור האסתטי אלא במישור הפרגמטי – האם הצלחנו ליצור אתר שגולשים אוהבים לשהות בו, לבצע בו פעולות ובעיקר לחזור אליו. אם הצלחנו בפרמטרים אלו הראשונים שיידעו על כך יהיו מנועי החיפוש וגוגל בראשם, דבר שיעניק לנו כבוני אתרים גושפנקא ויספק דחיפה של מסה של גולשים אלינו לאתר.

 ליווי בניית אתרים – הלכה למעשה

הליווי כאמור מתחיל כבר בשלבים הראשונים של החשיבה ומקיף למעשה את כל הצדדים החשובים לבניית האתר וביניהם הבאים:

  • הגדרה קהל היעד – למי פונה הקהל? מה מעניין את קהל היעד? מה יגרום לו להישאר באתר, להמליץ עליו לחבריו ולחזור אליו? אילו חלקים של האתר פונים לקהלים שונים? כיצד ליצור הומוגניות באתר עבור תתי קהלים שונים?
  • מה המוצר או השירות העיקרי של האתר ומהם המוצרים או השירותים המשניים שלו? היכן למקם אותם בדף הבית ובדפים הפנימיים? האם לדרוש הרשמה לצורך גישה לשירות או לפתוח אותו לחלוטין לכל דיכפין או לאפשר גישה חלקית ללא הרשמה?
  • מה מבנה האתר האידיאלי ליצירת שילוב בין האלמנטים השונים של האתר לבין תתי קהל היעד כפי שהוגדרו?
  • כיצד לגרום לאתר להיות רווחי יותר? אילו מוצרים צפויים להכניס את עיקר ההכנסה ואילו הם מוצרים או שירותים משלימים? כיצד לאסוף את פרטי המשתמשים בצורה הנכונה ביותר לאתר? היכן להשאיר שטחי פרסום ועל אילו אפיקי פרסום להישען במגנטיזציה של האתר?
  • אילו שיתופי פעולה טבעיים ניתן ליצור עבור האתר ומי הגורמים האסטרטגיים המתאימים לחבירה?
  • מה תוכנית השיווק המיטבית לשיווק האתר?

כיון שהאתר הוא בחלק ניכר מהמקרים הפנים של העסק ולעיתים קרובות הוא הממשק היחידי בין העסק לבין קהל היעד, ברור מאיליו שעיצוב נכון, פרסום, שיווק וקידום אורגני אפקטיביים, לצד מיתוג מוצלח של האתר יגבירו בצורה משמעותית את התנועה אל האתר ויגדילו את המכירות בשורה התחתונה. על מנת שניתן יהיה להביא את האתר להצלחה מקסימאלית, חשוב לבחור את החברה הנכונה שתלווה את ההקמה שלו מהמסד ועד לטפחות.

פורטלים גדולים שנבנו ו/או אופיינו מחדש ע"י פידל אינטרנט אנד מרקטינג

ONE.CO.IL, פורטל הספורט ואחד האתרים הגדולים בישראל אופיינו באמצעות פידל אינטרנט אנד מרקטינג, לרבות תהליך מיתוג מלא כולל שם, דומיין לוגו ושפה גרפית, גיוס משקיעים (יורם ארבל), עיצוב דף הבית והדפים הפנימיים ועוד. תהליך העבודה מפורט בלינק הבא

פורטל נוסף שאופיין מחדש ע"י החברה ועלה בתחילת שנת 2013 לאוויר הוא פורטל הרכב גיר – קטלוג הרכב החזק בישראל. תקצר היריעה לתיאור כל תהליכי החשיבה שנעשו באתר (תמיד תוכלו ליצור קשר ולתאם פגישה אם תרצו פרטים נוספים) אך להלן 3 תצלומים המתארים את תהליך העבודה: כיצד נראה דף הבית הראשוני, כיצד נראתה סקיצת העבודה שציירתי וכיצד נראה דף הבית כיום.

             לפני                                                     טיוטה                                                          אחרי

 

פורטל שלישי שאופיין מחדש על ידי פידל אינטרנט אנד מרקטינג, כולל עיצוב דף הבית מחדש, בניית קטלוג מוצרים ואזורים לפרסום באתר וניהול השיווק באאוטסורסינג והפעילות בפייסבוק, הוא אתר דיסי, נגן המוזיקה הגדול בישראל עם כ-10,000 גולשים מדי יום www.disi.co.il ומעל 35,000 לייקים בפייסבוק. גם כאן תקצר היריעה לתיאור הפעולות והתהליכים שתוכננו ונוהלו ע"י חברה עבור בעלי האתר. פרטים נוספים יימסרו בפגישה במשרדינו.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג מתמחה בשירותי פרסום ושיווק באינטרנט ומעניקה שירותי ליווי בניית אתרים ופורטלים ללקוחות נבחרים המעוניינים ומחויבים לתוצאות ולהצלחה מרבית. החברה עובדת עם מספר מצומצם של לקוחות באופן אקסקלוסיבי, תוך שהיא מקדישה תשומת לב מקסימאלית לכל אחת מהן, הן כדי שיגיעו לשיא הצלחתן והן על מנת לשמור על ההצלחה שהושגה במאמצים רבים לאורך זמן.

האם הפרויקט שלכם מתאים לחברתנו? יש רק דרך אחת לגלות. צרו קשר ואולי גם אתם תוכלו ליהנות ממטריית שירותים מכוונת מטרה שתזניק אתכם קדימה. תודה.

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image